Tukar warna background

AKHIRNYA BERJAYA JUGA.....

Dah lama aku idam-idamkan,setelah menilai semasak-masaknya,dikaji dgn teliti dgn kajian yg sungguh mendalam dan secara ilmiah maka hajat dan impian akhirnya terlaksana juga..Mula-mula rasanya macam tak perlu gak tapi memandangkan keadaan semasa tentang keperluannya disamping diracun oleh kawan-kawan dengan racun bisa-berbisa maka,aku pun mengambil tindakan yg drastik dan sepastik.Hasilnya aku berjaya gak memilikinya.

Apa bendanya tu,segan gak nak cite .Tapi pada kawan-kawan yg sedang membaca entri terbaru aku ni,jangan jeles la ye...hehe...

inilah bendanya yg telah mencuri hati aku dan akhirnya berjaya aku milikinya..






 


So,aku nak review sikit benda ni,memang dahsyat woi,rugi tak beli.Selain boleh surf internet,nak buat handphone pun bole siap ada 3G lg,tapi bapak segala besar daa..Nak tau panjang lebar korang beli la sendiri.Lastly dilarang pinjam ye.hehe

4 comments:

  1. wah bestnye..suka sgt gadjet..tapi teringin ipad 3..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. klau dpt ipad lg best tp mahal la...nnti simpan duit lg..

      Delete
  2. Tahniah2 hehe. kalau berkemampuan dan ada kegunaan, takpe kalau nak beli. ke gane? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ.skrg ni zmn teknologi klau kita tak gunakan segala yg ada rasa rugi gak kan.Tp ikut kemampuan la..

      Delete

BOOK FOR SALE