Tukar warna background

JANGAN JADI SILENT READER

Aku nak kongsi pandangan aku tentang apa yg patut kita lakukan bila ziarah blog kengkawan...JGN JADI SILENT READER.So u all kena la komen sikit2,bukan susah nak tulis .Sebenarnya bila kita bagi komen pd entri blog org secara tak langsung,jalinan ukhwah itu telah terjalin.Ada yg wat entri sekadar untuk luahan hati,Mcm aku tak kisah sgt klau org tak komen tp bila org komen aku rasa org tersebut ada semangat persahabatan lak,jd aku pasti menziarah mereka.Sesetengah blogger aku tgk dia wat entri memang untuk dikomen org jd pengisian entri seharusnya mestilah menarik.Buatla tajuk entri yg nampak happening sikit,so bila org baca je tajuk entri ada rasa keinginan yg membuak2 untuk membaca n komen post tersebut.Pastu klau rajin balas la komen tersebut mcm seorang blogger iaitu Cik siti saffiyah yg suka membalas komen org.Aku cadangkan pd dia agar bagi hadiah skali kat org yg komen.kan lagi bagus..hehe..
Aku suka komen entri org yg ceritanya berbentuk informasi untuk dikongsi bersama.Kadang2 aku suka gak menyakat org,so jgn terasa@marah lak bila ade yg kena sakat.Sekadar bergurau untuk mengeratkan persahabatan,maklumlah aku ni new blogger

2 comments:

  1. sokong sgt ngan entry ni . mmg ada sesetgh tu x bgi feedback kat org yg dtg komen post d . mmg x patut . dira pun bru jgk dlm dunia blogger ni . so kita keep in touch and to be friend ^_^

    ReplyDelete
  2. bila kita bagi komen,baru la wujud komunikasi 2 hala.klau tak cm robot je...

    ReplyDelete

BOOK FOR SALE