Tukar warna background

TIMA KASIH...TIMA KASIH...TIMA KASIH.


Sepanjang bulan lepas aku wat promosi barang dagangan aku ni.Alhamdulillah nampak peningkatan mendadak sejak aku promote kat blog ni.Tima kasih kepada yg sudi membeli perfume dibawah jenama HOTPERFUME ni.Ada yg mintak sambung promosi,tapi aku rasa nak wat promosi lain lak sebagai tanda penghargaan aku kepada pembeli n pengguna perfume.Untuk makluman bersama,mungkin ada lagi tg belum tau tentang botol perfume yg baru berbentuk silinder.nampak menarik,tp ada sesetengah customer aku suka lak yg botol lama.Suka ati korang le,janji aku kaya...hehe.Berikut adalah senarai popular perfume yg laris bulan lepas


(1)BODY SHOP APPLE BLOSSOM
(2)BRITNEY SPEARS
(3)BVLGARY 
(4)DUNHILL
(5)TOMMY
(6)HUGO BOSS

Tunggu la nanti aku wat promosi baru.Ada yg mintak beli satu dapat satu,yg tu melampau sikit hehe..klau aku dah betul2 kaya bole la.Tak payah beli aku bagi free je hehe...Apapun terus la membeli dan setia kepada HOTPERFUME.WANGIAN TAHAN LAMA TANPA ALKOHOL KELUARAN BUMIPUTERA.Jgn lupa mencuba produk2 yg lain tau.klik button PRODUK untuk info produk.

                                                                                                                               

2 comments:

  1. kita kena guna peluang yg ada.Bak kata pepatah sambil menyelam sambil skodeng ikan didasar laut (pepatah alaf baru)

    ReplyDelete

BOOK FOR SALE