Tukar warna background

AKU DAH BUAT HEADER...mai la suma tengok

Akhirnya setelah masuk 3 bulan aku berblog,baru lah sekarang aku dapat wat header(banner) sendiri.Aku gunakan photoscape,tp simple aje la.Baru nak mencuba2,pasni aku nak wat yg lebih menarik hati aku sendiri.Sebelum ni aku terfikir gak nak buat,tp belum jumpa lagi tutorial tentang benda ni.Sebenarnya header ni penting gak coz ia melambangkan identiti diri,blog dan kreativiti kita.Tp header aku ni belum la lagi nampak kreatif,maklumlah baru nak mencuba2.Dah masuk 3 bulan aku melayari dunia blog ni.Memang menarik.Aku dapat info dalam pelbagai perkara.Pengetahuan aku tentang komputer dan sistemnya juga semakin upgrated.
  Ni la hasil usaha aku ...cantikkan...Ada lagi tau kat bwh ni la








Mana yg paling menarik yer...


Ada satu lagi tp blum siap...



2 comments:

  1. ok lah tuee,.... yy pun lama jugak baru dapat buat header

    ReplyDelete
  2. saya suka yg ke-2 tu...Yang Terindah Hanyalah Blogku...

    ReplyDelete

BOOK FOR SALE