Tukar warna background

JOM NYANYI..KORD AKU DAH SEDIAKAN

Sejak kebelakangan ni,aku takde byk masa untuk blog ni,kadang2 boring gak bila sibuk sgt sampai takde masa nak beriadah.Tp bila ada masa entah apa2 lak yg aku buat.Nak update entri bukan takde idea,tp disebabkan virus kemalasan yg menyerang maka aku lebih suka terjah blog org lain.Tp untuk malam ni aku nak layan lagu ni la.Ada byk kenangan masa zaman sekolah dulu ...Jom nyanyi sama2..
Tp klau nynyi kosong je tak best so,ambil gitar  aku dah sediakan kord lagu ni..



Carefree - Rindu Bayangan
C - Carefree
Carefree - Rindu Bayangan

Intro
-----
Am / F / Dm / E /
Am / Am //

Verse 1
-------
Am                     Dm
Bila kukenang kurenung gambar wajahmu
G                         E          Am
Kisah yang lalu tak akan berulang lagi
Am        G  F       
Lupakan saja cerita lama
     Dm                      E
Usah dirayu pada yang tak sudi

Verse 2
-------
Am                     Dm
Janganlah dinanti pada yang telah pergi
G                      E          Am
Hanya luka lamakan berdarah kembali
Am       G  F
Kini kecewa tidak terkata
     Dm        E        Am
Mengapakah itu disebut lagi

Chorus
------
Dm     G              C 
Apalah.. yang hendak di kata
      Dm          G               C     A
Sudah suratan takdir yang menentukan... ohh ohh..
Dm     G     C
Inilah ragam manusia
       Dm                     E
Manis di bibir pandai bermain lidah

Verse 3
-------
Am                      Dm
Berputar-putar membelitkan kata-kata
G                     E           Am
Hanya linangan air mata yang menitis
Am         G  F
Pada bayangan di angin lalu
      Dm          E        Am
Membisikkan kata rindu bayangan

Solo (flute)
------------
Dm -> G / C /
Dm -> G / C -> A /
Dm -> G / C /
Dm / E /

*Ulang Verse 3 dan akhiri dengan Am / Am / A //

2 comments:

  1. wowo boleh try nih
    tapi aku nih beginner lagik.
    setakat boleh petik slow2.
    sedap tak sedap mmg ke laut. HAHA

    ReplyDelete
  2. @AISHA INANI
    tak kisah lah janji ada bunyi layan jer...

    ReplyDelete

BOOK FOR SALE